ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН
Повноваження щодо організації роботи із зверненнями громадян в Кропивницькій районній державній адміністрації покладено на відділ документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації, який:
– здійснює реєстрацію пропозицій, заяв і скарг громадян, їх попередній розгляд;
– забезпечує зберігання протягом установленого терміну пропозицій, заяв та скарг громадян, карток особистого прийому для поточного архіву;
– забезпечує належну організацію особистого прийому громадян головою районної державної адміністрації, його заступниками та керівником апарату районної державної адміністрації;
– здійснює систематичний контроль за своєчасним розглядом заяв і скарг громадян, які направляються на розгляд управлінню та відділам районної державної адміністрації;
– здійснює вивчення, узагальнення пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до районної державної адміністрації, готує інформаційно-довідкові матеріали (довідки, пропозиції);
– інформує керівника апарату районної державної адміністрації про факти тяганини, формально-бюрократичного ставлення до звернень громадян.
Т в о начальника відділу: Федоренко Оксана Борисівна
Звертатися із зверненням за адресою: м. Кропивницький, вул. Дарвіна, 25, каб. 1 або за тел. (0522) 56 34 64
Телефон «гарячої лінії» (066) 833 99 44
КОЛИ ПЕРЕРАХУЮТЬ ПЕНСІЮ ПРАЦЮЮЧИМ ПЕНСІОНЕРАМ
ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ДОБРОВІЛЬНА СПЛАТА ВНЕСКІВ ДО ПФУ ВІД БЛАГОДІЙНИХ ПОЖЕРТВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО КІЛЬКІСТЬ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ ЗАЯВ І ЧЕРГОВІСТЬ НАДАННЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ СТАНОМ НА 15 ЛЮТОГО 2022 РОКУ
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ У 2022 РОЦІ
ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЇ ДІТЕЙ З ІНВАЛІДНІСТЮ У 2021 РОЦІ
УПРАВЛІННЯ СОЦЗАХИСТУ ІНФОРМУЄ
ОБЕРЕЖНО – ШАХРАЇ! НЕБЕЗПЕКА «ШВИДКИХ ГРОШЕЙ»
ОФІЦІЙНЕ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ: ТОП 5 ГАРАНТІЙ ПОЄДНАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ І СІМЕЙНИХ ОБОВ’ЯЗКІВ
ТОП 5 ГАРАНТІЙ ДЛЯ НЕПОВНОЛІТНІХ У СФЕРІ ПРАЦІ
Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом Кропивницької районної військової адміністрації
Прийом проводиться з 10 до 11 години
Посада, прізвище, ім’я, по батькові керівника | Особистий прийом | Особистий виїзний прийом | |
Начальник районної військової адміністрації ПАСТУШЕНКО Перший заступник начальника СЕНЧЕНКО Заступник начальника районної військової адміністрації ЄВЕНКО | 1-й і 3-й четвер 2-й і 4-й вівторок 1-й і 3-й вівторок | 2-й і 4-й четвер 2-а і 4-а середа 2-й і 4-й вівторок | |
Керівник апарату КРАМАРЕНКО | 1-а і 4-а середа |
Прийом проводиться за попереднім записом по телефону: (0522) 56-34-64
Г Р А Ф І К
особистого прийому громадян керівництвом Кіровоградської обласної військової адміністрації
Прийом проводиться з 10 до 11 години
Посада, прізвище, ім’я, | Особистий прийом | Особистий виїзний прийом | |
Начальник обласної військової адміністрації | – | 1-а і 3-я середа | Відповідно до графіка робочих поїздок |
Заступник начальника обласної військової адміністрації КОЛТУНОВА | – – – | 1-й і 3-й четвер 1-а і 3-я п’ятниця 2-й і 4-й вівторок | 2-й четвер 4-а п’ятниця 3-й вівторок |
Заступник начальника обласної військової адміністрації | – | 1-й і 3-й вівторок | 4-й вівторок |
Керівник апарату обласної військової адміністрації | – | 2-а і 4-а середа |
Прийом проводиться за попереднім записом по телефону: (0522) 30-50-46
Проведення особистих виїзних прийомів громадян |
П.І.П. посадової особи, яка здійснює прийом громадян
| Особистий виїзний прийом | |
Начальник районної військової адміністрації ПАСТУШЕНКО | 2-й і 4-й четвер | |
Перший заступник начальника СЕНЧЕНКО Заступник начальника районної військової адміністрації ЄВЕНКО | 2-а і 4-а середа 2-й і 4-й вівторок |
Довідка про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2023 рік у Кропивницькій районній військовій адміністрації
У К А З
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного
права на звернення до органів державної
влади та органів місцевого самоврядування
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про звернення громадян
ІНСТРУКЦІЯ
з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і
місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в
установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової
інформаці
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ документообігу та контролю апарату Кропивницької
районної державної адміністрації
І. Загальні положення
- Відділ документообігу та контролю (далі – відділ) є структурним підрозділом апарату Кропивницької районної державної адміністрації, який утворюється її головою для встановлення в райдержадміністрації єдиного порядку документування управлінської інформації і роботи з документами із застосуванням сучасних автоматизованих систем, здійснення методичного керівництва і контролю за дотриманням установленого порядку роботи з документами в структурних підрозділах райдержадміністрації.
- Відділ підпорядковується голові районної державної адміністрації та керівнику апарату районної державної адміністрації.
- Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, Інструкцією з діловодства та Інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Кропивницькій районній державній адміністрації, а також цим Положенням.
- Основні завдання та функції відділу
- Основними завданнями відділу є:
1) встановлення в райдержадміністрації єдиного порядку документування управлінської інформації та роботи з документами незалежно від форми їх створення;
2) розроблення Інструкції з діловодства в райдержадміністрації, якою одночасно регламентується питання організації діловодства у паперовій та електронній формах, та номенклатури справ райдержадміністрації;
3) реєстрація та облік службових документів;
4) надання методичної допомоги та контроль за дотриманням установленого порядку роботи з електронними та паперовими документами в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації;
5) організація документообігу, зберігання документаційного фонду або його частини, формування справ, їх зберігання та підготовка для передавання до архівного відділу райдержадміністрації;
6) впровадження та нагляд за дотриманням структурними підрозділами райдержадміністрації вимог Інструкцій з діловодства та національних стандартів;
7) проведення перевірок стану діловодства в структурних підрозділах райдержадміністрації;
8) використання системи електронного документообігу, ведення та актуалізація електронних довідників в райдержадміністрації;
9) дотримання вимог до підготовки електронних і паперових документів та організація роботи з ними;
10) організація нагляду за станом збереження документаційного фонду райдержадміністрації в електронній формі та користування ним;
11) інформаційна взаємодія з органами виконавчої влади та іншими державними установами через систему взаємодії;
12) розроблення типових маршрутів проходження документів в райдержадміністрації;
13) перевірка правильності відомостей, внесених до реєстраційно- моніторингової картки електронного документа за зведеною номенклатурою справ, та уточнення цих відомостей за експертизою цінності електронного документа;
14) ініціювання та проведення в райдержадміністрації підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації з питань документообігу;
15) підготовка проєктів розпоряджень і доручень голови райдержадміністрації, зокрема з питань, що належать до компетенції відділу;
16) здійснення діловодства в райдержадміністрації, організація обміну електронними документами з іншими установами виключно з використанням системи електронного документообігу райдержадміністрації, інтегрованої до системи взаємодії;
17) здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в частині здійснення ними повноважень районної державної адміністрації актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голів обласної та районної державних адміністрацій, наказів (далі — документи), за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також аналіз причин порушення строків виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
18) підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів, а також щодо розгляду звернень комітетів Верховної Ради України та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
19) інформування голови районної державної адміністрації, керівника апарату районної державної адміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на звернення комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади в районі;
20) забезпечення своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг громадян з особистих питань, що надійшли до райдержадміністрації з метою оперативного вирішення порушених у них проблем;
21) забезпечення належної організації особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, головою райдержадміністрації та заступниками голови районної державної адміністрації;
22) здійснення контролю за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до райдержадміністрації;
23) забезпечення підготовки матеріалів для періодичного особистого звітування голови райдержадміністрації перед головою облдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян;
24) забезпечення підготовки матеріалів на засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
25) надання методичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрації, місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування в організації роботи із зверненнями і особистого прийому громадян;
26) проведення аналізу письмових і усних звернень, підготовка матеріалів та регулярна інформованість керівництва райдержадміністрації про стан цієї роботи;
27) підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань діловодства керівництву райдержадміністрації.
- Відділ відповідно до покладених на нього завдань:
з питань документування управлінської діяльності:
- забезпечує впровадження та контролює дотримання структурними підрозділами райдержадміністрації та апарату вимог Інструкції з діловодства, регламенту районної державної адміністрації та національних стандартів;
- організовує збереження документаційного фонду райдержадміністрації та забезпечує користування ним;
- з використанням системи електронного документообігу приймає, реєструє і подає за призначенням вхідну кореспонденцію, а також внутрішню документацію апарату районної державної адміністрації; реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію, зокрема через систему взаємодії;
- попередньо розглядає та готує проєкти резолюцій до документів, що подаються на розгляд голові районної державної адміністрації;
- розробляє Інструкцію з діловодства у Кропивницькій районній державній адміністрації, якою одночасно регламентується питання організації діловодства у паперовій та електронній формах;
- складає зведену номенклатуру справ апарату районної державної адміністрації, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здачі на постійне зберігання в архівний відділ райдержадміністрації;
- організовує документообіг, формування справ, їх зберігання в апараті райдержадміністрації;
- вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в райдержадміністрації та її структурних підрозділах;
- проводить перевірки стану діловодства в структурних підрозділах райдержадміністрації, надає їм необхідну методичну допомогу щодо удосконалення форм і методів роботи з документами, у тому числі електронними;
- використовує у роботі систему електронного документообігу «ДОК ПРОФ 3»;
- здійснює контроль за своєчасним розглядом та проходженням документів в райдержадміністрації;
- забезпечує дотримання єдиних вимог щодо підготовки документів та організації роботи з ними в умовах електронного документообігу;
- проводить аналіз інформації про документообіг, необхідної для прийняття управлінських рішень;
- ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації з питань діловодства;
- здійснює ведення діловодства в апараті районної державної адміністрації;
- веде Систему обліку публічної інформації, з дотриманням вимог чинного законодавства України щодо захисту персональних даних;
- здійснює контроль:
за додержанням строків підготовки проєктів розпоряджень голови райдержадміністрації та за виконанням резолюцій голови райдержадміністрації;
за проходженням, підготовкою та оформленням службових документів;
за правильністю користування документами в апараті районної державної адміністрації та технічний контроль за своєчасним виконанням зареєстрованих вхідних документів, що підлягають контролю, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення, готує довідки, звіти, інформації з питань діловодства;
за суворим додержанням в апараті райдержадміністрації, її структурних підрозділах державних стандартів, інших нормативів та вимог щодо підготовки, оформлення документів та організації діловодних процесів;
- веде облік, забезпечує зберігання, розмноження та використання документів з грифом «Для службового користування» відповідно до вимог Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію;
- забезпечує разом з відділом організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю та іншими відділами апарату районної державної адміністрації організаційно-технічну підготовку засідань колегії, що проводить голова районної державної адміністрації, а також інших заходів, що ним проводяться;
- забезпечує коригування і друкування проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, реєстрацію, у разі необхідності розмноження підписаних розпоряджень, своєчасне доведення їх до відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації, виконавчих комітетів міських, селищних,сільських рад, підприємств, установ, організацій, посадових осіб та громадян; у необхідних випадках видає копії, витяги з виданих розпоряджень, інших документів; здійснює коригування інших службових документів, які підписує голова районної державної адміністрації;
- організовує роботу відомчого архіву апарату районної державної адміністрації відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;
- бере участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів під час їх відбору на державне зберігання, готує справи до здачі в архівний відділ райдержадміністрації;
- забезпечує культуру діловодства, впровадження наукової організації праці, сучасних технічних засобів ведення діловодства в апараті районної державної адміністрації, сприяє підвищенню кваліфікації працівників діловодних служб структурних підрозділів районної державної адміністрації;
- вживає заходи щодо скорочення термінів проходження і виконання документів;
- забезпечує схоронність печатки без зображення Державного Герба України «Служба діловодства» і штампу з повним найменуванням райдержадміністрації, штампів відділу («Контроль», «Копія» та інші);
- завіряє печаткою документи у випадках, передбачених Інструкцією з діловодства в райдержадміністрації та Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях;
- з метою удосконалення форм і методів роботи з документами впроваджує досвід роботи діловодних служб апаратів інших обласних та районних державних адміністрацій України;
з реалізації державної політики у сфері інформатизації:
- організовує технічний захист інформації в апараті районної державної адміністрації;
- забезпечує функціонування електронної пошти райдержадміністрації, підтримку роботи Інтернет-зв’язку, впровадження в апараті райдержадміністрації системи електронного документообігу;
- розглядає документи та звернення, що стосуються питань впровадження інформаційних технологій в апараті райдержадміністрації, забезпечує підготовку до них аналітичних, довідкових та інших матеріалів, а також проєктів розпоряджень та доручень голови районної державної адміністрації, наказів керівника апарату районної державної адміністрації;
- вживає заходи щодо захисту інформаційної мережі апарату райдержадміністрації від комп’ютерних вірусів та своєчасного поновлення антивірусних баз;
- аналізує використання засобів комп’ютерної техніки;
з питань контролю:
- веде в установленому порядку облік завдань, реалізація яких передбачена відповідними документами, та роботи з реагування на звернення комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
- перевіряє виконання документів структурними підрозділами районної державної адміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади та реагування на звернення комітетів Верховної Ради України, запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
- забезпечує контроль за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від структурних підрозділів районної державної адміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади про стан виконання документів, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України та роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
- готує і завчасно та систематично надає структурним підрозділам районної державної адміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади щотижневі письмові нагадування-попередження про закінчення строків виконання документів, розгляду звернень комітетів Верховної Ради України, реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
- готує інформаційно-аналітичні матеріали для голови, заступників голови, керівника апарату районної державної адміністрації щодо виконання документів, а також розгляду звернень комітетів Верховної Ради України та реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад;
- розробляє і вносить в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації здійснення контролю за станом виконавської дисципліни;
- проводить випереджувальний моніторинг строків виконання документів та реагування на звернення комітетів Верховної Ради України, запити і звернення народних депутатів України, депутатів місцевих рад та своєчасно інформує голову районної державної адміністрації, заступників голови, керівника апарату районної державної адміністрації про неможливість їх додержання;
- вносить пропозиції про розгляд на засіданнях колегії районної державної адміністрації, нарадах у керівника апарату районної державної адміністрації питань про стан виконання документів в структурних підрозділах районної державної адміністрації, територіальних органах центральних органів виконавчої влади в районі;
з питань роботи із зверненнями громадян:
- забезпечує своєчасний розгляд заяв, пропозицій і скарг громадян з особистих питань, що надійшли до райдержадміністрації з метою оперативного вирішення порушених у них проблем;
- забезпечує належну організацію особистого прийому громадян, у тому числі виїзного, головою райдержадміністрації та заступниками голови райдержадміністрації;
- здійснює контроль за своєчасним розглядом пропозицій, заяв і скарг громадян, які надійшли до райдержадміністрації;
- забезпечує підготовку матеріалів для періодичного особистого звітування голови райдержадміністрації перед головою облдержадміністрації з питань роботи із зверненнями громадян;
- забезпечує підготовку матеріалів на засідання районної постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян;
- надає методичну допомогу структурним підрозділам райдержадміністрації, територіальним органам центральних органів виконавчої влади, що діють в районі, та органам місцевого самоврядування в організації роботи із зверненнями і особистого прийому громадян;
- здійснює аналіз письмових і усних звернень, підготовку матеріалів та інформування керівництва райдержадміністрації про стан цієї роботи;
- готує проєкти розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації, з питань, що належить до компетенції відділу.
- Відділ документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації взаємодіє з цих питань з структурними підрозділами районної державної адміністрації та апарату, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, що діють в районі, виконавчим апаратом районної ради, виконавчими комітетами міських, селищних, сільських рад.
III. Права відділу
Відділ має право:
- вимагати у межах повноважень від структурних підрозділів районної державної адміністрації, районних підприємств, установ і організацій, неухильного виконання надісланих їм документів, надання ними райдержадміністрації у визначені строки та в установленому порядку інформацій, довідок, а також пояснень щодо несвоєчасного або неповного виконання документів;
- залучати спеціалістів структурних підрозділів районної державної адміністрації за погодженням з їх керівниками, до проведення перевірок ведення діловодства, ходу і якості виконання документів безпосередньо на місцях;
- перевіряти стан роботи з ведення діловодства у структурних підрозділах районної державної адміністрації;
- повертати структурним підрозділам районної державної адміністрації матеріали, що готуються для розгляду на засіданнях колегії райдержадміністрації, проєкти розпоряджень голови райдержадміністрації та інші документи, подані з порушенням вимог Інструкції з діловодства та регламенту районної державної адміністрації;
- повертати виконавцям документи і вимагати їх доопрацювання в разі порушення установлених вимог;
- вносити пропозиції керівництву районної державної адміністрації та керівнику апарату з питань, віднесених до компетенції відділу.
- Організація роботи відділу
- Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється з посади керівником апарату райдержадміністрації.
- Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад керівником апарату райдержадміністрації в установленому порядку.
- Начальник відділу:
- здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і функцій, забезпечує виконання планів роботи відділу, забезпечує дотримання працівниками відділу Правил внутрішнього службового розпорядку та Правил внутрішнього трудового розпорядку, виконавської дисципліни;
- подає згідно з чинним законодавством керівнику апарату райдержадміністрації пропозиції про призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення та накладання стягнень, підвищення кваліфікації працівників відділу; визначає завдання і повноваження працівників відділу, розподіляє обов’язки, розробляє посадові інструкції працівників відділу і подає їх керівнику апарату райдержадміністрації для затвердження, контролює дотримання ними визначених обов’язків та прав;
- забезпечує чітке ведення і культуру діловодства в апараті райдержадміністрації згідно з чинним законодавством України та нормативними актами органів влади вищого рівня;
- здійснює контроль за правильністю користування документами в апараті райдержадміністрації і передачею їх на державне зберігання відповідно до вимог Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи» та інших нормативних і законодавчих актів;
- забезпечує взаємодію відділу із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств і відомств України в районі, виконавчими комітетами міських, селищних, сільських рад, іншими структурними підрозділами і спеціалістами апарату з питань, віднесених до компетенції відділу;
- контролює дотримання встановлених правил роботи з документами;
- має право повертати виконавцям проєкти документів для доопрацювання і вимагати їх доопрацювання у разі наявності помилок, неточностей тощо та порушення вимог Інструкції з діловодства, Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, в Кропивницькій районній державній адміністрації, затвердженої розпорядженням голови районної державної адміністрації від 23 грудня 2016 року №397-р;
- щодня разом із спеціалістами райдержадміністрації готує поштову кореспонденцію голові районної державної адміністрації;
- бере участь у підготовці проєктів рішень районної ради відповідно до вимог законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні»;
- забезпечує схоронність печатки, штампів, що знаходяться у відділі, та правильне їх використання;
- підписує і погоджує документи у межах своєї компетенції, засвідчує копії документів в установленому порядку;
- бере участь в засіданнях колегії районної державної адміністрації та забезпечує їх протоколювання, а також в нарадах за участю голови районної державної адміністрації і в нарадах, що проводяться в райдержадміністрації з питань діловодства;
- інформує керівництво районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ обов’язків;
- доповідає голові районної державної адміністрації, заступникам голови, керівнику апарату районної державної адміністрації про стан роботи з документами;
- організовує навчання з питань ведення діловодства зі спеціалістами апарату райдержадміністрації і працівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, які ведуть цю роботу;
- вивчає досвід роботи загальних відділів апаратів інших райдержадміністрацій України;
- координує роботу працівників апарату райдержадміністрації з питань надання методичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрації та органам місцевого самоврядування щодо правильного ведення діловодства, удосконалення форм і методів роботи з документами;
- вживає заходів до зменшення обсягу службового листування в райдержадміністрації та її структурних підрозділах;
- організовує проведення перевірок стану діловодства в структурних підрозділах райдержадміністрації відповідно до чинного законодавства та актів Кабінету Міністрів України, інструкцій та правил;
- організовує збереження документаційного фонду районної державної адміністрації та користування ним відповідно до вимог Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи»;
- ініціює та бере участь в організації підвищення кваліфікації працівників райдержадміністрації з питань діловодства;
- засвідчує власні підписи на документах великою круглою печаткою без зображення Державного Герба України «Служба діловодства»;
- виконує інші обов’язки, покладені на нього головою та керівником апарату районної державної адміністрації.
- Начальник відділу повинен відповідати таким вимогам:
- мати вищу освіту;
досвід роботи на посадах державної служби категорії «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років;
вільно володіти державною мовою;
- знати закони України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, інші законодавчі та нормативні акти з питань діяльності місцевих державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, ведення діловодства та архівної справи, а також з питань роботи з документами з грифом обмеження доступу «Для службового користування»;
- знати основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.
- Начальник відділу взаємодіє:
- з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та організацій, що належать до сфери її управління, – з питань роботи з документами, контролю і перевірки їх виконання, підготовки і подання необхідних керівництву райдержадміністрації документів;
- з сектором правової роботи, запобігання та виявлення корупції апарату районної державної адміністрації – з правових питань, пов’язаних з підготовкою документів та питань дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції»;
- з відділом організаційної роботи, інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату районної державної адміністрації – з питань підготовки засідань колегії, нарад;
- з відділом управління персоналом апарату районної державної адміністрації – з питань державної служби, розстановки кадрів, підготовки проєктів розпоряджень, наказів;
- з відділом фінансово-господарського забезпечення апарату районної державної адміністрації – з питань забезпечення працівників відділу засобами оргтехніки, канцелярськими товарами і папером;
- з архівним відділом районної державної адміністрації – з питань підготовки та здачі документів на державне зберігання;
- з виконавчим апаратом районної ради – з питань підготовки матеріалів для розгляду районною радою на сесіях.
- Начальник відділу в межах своєї компетенції взаємодіє з керівниками інших установ з питань роботи з документами.
- Відділ забезпечується комп’ютерною технікою, зв’язком, оргтехнікою, канцелярськими товарами та іншим майном, необхідним для виконання покладених на відділ завдань.
- Структура і чисельність працівників відділу затверджується головою районної державної адміністрації.
міст вкладки
Громадяни України, згідно Закону України “Про звернення громадян”, мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально – економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення .