Федоренко Оксана Борисівна

В.о.начальника відділу документообігу та контролю
Начальник відділу документообігу та контролю
Email:
inbox1@kirrda.kr-admin.gov.ua
Номер телефону:
(0522) 56-34-64

Основними завданнями відділу є:

встановлення єдиного порядку документування і роботи з документами в апараті райдержадміністрації на основі використання сучасної техніки, автоматизованої технології роботи з документами;

забезпечення своєчасного розгляду заяв, пропозицій і скарг з особистих проблем, з питань діяльності територіальних органів міністерств і відомств України в районі, сільських рад, підприємств, установ та організацій;

організація роботи щодо звернень громадян, їх попередній розгляд, реєстрація та контроль за своєчасним виконанням;

підготовка та експертиза проектів розпоряджень і доручень голови районної державної адміністрації, що належать до компетенції відділу.

Перейти до вмісту